PERFORMANCE
SPONSOREREDE
PRODUKTER
SPONSOREREDE
BRANDS
Sponsorerede Brand (SB) og Sponsorerede Brand Video (SBV) er annonceformater på Amazon, designet til at styrke brandbevidstheden og engagementet blandt potentielle kunder.
Denne kampagnetype er ofte en del af upper-funnel strategier, der fokuserer på at skabe brand awareness og overvejelse i stedet for direkte salg.
SPONSOREREDE
DISPLAY
RÆKKEVIDDE OG PLACERINGER
FLEKSIBLE KREATIVE FORMATER
EFFEKTIV MÅLRETNING
AMAZON
DSP
Amazon DSP (Demand-Side Platform) er en annonceplatform, der adskiller sig markant fra andre Amazon-annonceformater.
Amazon DSP gør det muligt for annoncører at købe display, video- og lydannoncer både på og uden for Amazon, hvilket tilbyder en bredere rækkevidde.
FAQ
Det afhænger af konkurrencesituationen, din strategi, antal produkter og markeder
Ja, understøt endelig trafikken med andre medier og track den gerne
Ja, med attribution koder på dine eksterne medier kan du tracke trafikken ind på Amazon
Overordnet kan du lave produkt-, display- og brandkampagner
En særlig form for Display kampagner på og udenfor Amazon til top-funnel og retargeting. Kræver en DSP-konto
Pay Per Click som er den primære kampagne form på Amazon
Som en salgstragt der skaber trafik som skal konvertere til salg
Ja, med Amazon Audience kan du markedsføre dine produkter mod bestemte segmenters købsadfærd
Når du lister et nyt produkt hjælper Amazon dit produkt frem de første 2-3 måneder
Abonnementsordning Amazon tilbyder forbrugerne på produkter der er kvalificeret hertil
I de fleste tilfælde ja. Læg dog en strategi før, under og efter samt hvad du vil opnå med deltagelsen
Snak med din marketing kontakt hos Amazon eller et Amazon bureau
Ja, med Sponsord Display annoncer
Ja, både for influensernes følgere og til beregning af eventuel kick-back til influenceren